Rigtig kvalitet

Når kvalitetsafvigelser identificeres og der rejses spørgsmål fra kunden, bruger Dinex den såkaldte holdorienteret problemløsnings (TOPS) tilgang. Et hold udfører inddæmningshandlinger og opstiller den firewall der  er nødvendig for at sikre, at produkterne fuldt ud opfylder kundernes krav.

Holdet udfører  årsagsproblemløsning, og identificerer, udfører og inspicerer korrigerende handlinger, der udføres på ”gulvet”, og sikrer at eventuelle løsninger er helt udtømmende. Forbedringer indenfor Dinex har stor opmærksom på detaljer for derved at minimere risikoen for eventuelle tilbagevendende spørgsmål og sikre, at kundens forventninger er opfyldt.

Dinex Produktionssystem:

Eventuelle forbedringer som følge af håndtering af kundeklager er lavet lokalt. Dinex Productionssystem, som er et operationel system baseret på Lean-Sigma principper, anvendes i behandlingen af kundeklager. Alle Dinex medarbejdere som beskæftiger sig med kundeklager er fuldt uddannet og har indgående kendskab til og forståelse af ISO / TS 16949 standarder og måder at arbejde på.

Dinex implementerer en stadig mere professionel tilgang til håndtering af afvigelser og reklamationer. Standardiserede processer, team-orienterede problemløsninger og 8D metodik skaber en Dinex kultur, der opfylder kravene til en OEM Niveau 1 leverandør.
Dinex.dk uses cookies for the functionality on the website and to collect data. The cookie use includes Dinex.dk and subdomains as aem.dinex.dk and oem.dinex.dk in all languages. Cookies are a small text-only string of information which is stored on your hard drive. The cookies are used to remember your choice. You can de-select cookies in your browser, if you want to avoid all cookies. If you de-select cookies on your browser Dinex.dk can’t remember your choice and therefore you can’t use all of the features on the website. Read more about Dinex.dk’s use of cookies here.